Кошик
211 відгуків
+380 (50) 432-70-74
+380 (67) 293-62-39

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаДоставка послугами Укрпошти можлива тільки при 100% передоплате на карту.
  • Нова ПоштаДоставка здійснюється послугами Нової пошти ВАЖЛИВО!!! Безкоштовна доставка замовлення через корзину через prom.ua Доставка іншими т. к. здійснюється за погодженням Оплата на банківські реквізити або післяплатою. Всі товари перевірятися перед відправкою! Первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару кур'єрською службою, якщо ви виявили, що товар пошкоджений, упаковка розкрита і товару не вистачає, заповніть акт в кур'єрській службі, і поверніть нам товар. Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий або коробка не герметична, а товару не вистачає, претензії не приймаються. Ми даємо гарантію тільки на заводський брак / дефект. При виявленні шлюбу, потрібно зв'язатися з менеджером і відправити товар найближчим часом. Транспортні витрати на доставку шлюбу в обидві сторони оплачує клієнт. Бракований товар віддається в сервісний центр на оцінку. якщо не підлягає ремонту, міняємо на інший, а після висилається клієнту.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Часткова предоплатат (Завдаток)Клієнт оплачує завдатком вартість доставки посилки післяплатою, а за товар платить при отриманні і перевірці. Розмір часткової передоплати при відправці замовлення Новою Поштою від 100 грн.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Післяплата

Клієнт зобов'язаний самостійно повідомити точний повна адреса доставки товару при оформленні замовлення або на електронну пошту компанії.

Термін відправки товарів з позначкою "в наявності": від 1 до 4 робочих днів.

Можливість отримати посилку до певної дати (свята, дня народження) покупець зобов'язаний уточнити у замовленні або менеджеру по телефону. В іншому випадку ми не гарантуємо вчасну доставку замовлення.

Первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару кур'єрською службою, якщо ви виявили, що товар пошкоджений, упаковка розкрита і товару не вистачає, заповніть акт в кур'єрській службі, і поверніть нам товар.

Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий або коробка не герметична, а товару не вистачає, претензії не приймаються.

Ми даємо гарантію тільки на заводський брак / дефект.

При виявленні шлюбу, потрібно зв'язатися з менеджером і відправити товар найближчим часом.

Транспортні витрати на доставку шлюбу в обидві сторони оплачує клієнт.

Бракований товар віддається в сервісний центр на ремонт, а після висилається клієнту

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner