Про нас
Інтернет-магазин AvtoSmart - якісна автоелектроніка.
Діяльності компанії це роздрібна та оптова торгівля автомобільною електронікою, автозвуком і різними автоаксесуарами. Список товарів і виробників, які ми пропонуємо, є в товарному асортименті (опис, ціни і фотографії товарів)
Компанія "AvtoSmart" вже більше 5 років займається продажем автомобільних гаджетів в мережі інтернет. У нас великий асортимент товарів, який постійно оновлюється. Ми стежимо за трендами.
Ми цінуємо відносини і довіри людей один до одного.тільки так наші клієнти стають нашими друзями і рекомендують нас своїм знайомим. Ми робимо все, щоб наші клієнти залишалися задоволені і раді знову бачити в нашому магазині
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити на будь який смак та бюджет ми пропонуємо:
- динаміки
- автомагнітоли
- ксенон
- автомобільні інвертори,
- відеореєстратори для автомобілів
- нові GPS-навігатори з картами,
- планшети
- монітори для камер заднього виду
- камери заднього виду
- автомобільні утримувачі
- стельові телевізори
- портативні DVD, TV програвачі
- корисні товари для автомобіля.
- інструменти
- сабвуфери
- підсилювачі звуку
- твітери, пищалки
Повний асортимент товарів ви можете продивитись в категоріях. Прочитаєте авторські статті про те, як вибирати автогаджети.
- У нас низькі ціни
- У нас докладні описи товарів
- У нас завжди актуальні ціни
- У нас чітко розписані процеси оплати і доставки
Наш магазин завжди пропонує актуальні знижки і подарунки.
Вартість товарів в нашому магазині завжди справедлива.
Якщо Ви знайшли пропозицію дешевше, просто повідомте і отримаєте знижку.
Наш магазин для вас |
Спочатку Я вивчаю опис та характеристики товару і тільки потім ставлю питання, якщо щось не зрозуміло |
Я краще оформлю замовлення на сайті, відразу вкажу повну адресу доставки і самостійно виберу зі списку кращий спосіб оплати, щоб отримати своє замовлення максимально швидко |
Я обов'язково повідомлю магазину про свою оплати, щоб отримати своє замовлення максимально швидко |
Я завжди вказую свої актуальні контакти, бо розумію що від цього залежить швидкість обробки та відправлення мого замовлення |
Для спілкування з магазином я віддаю перевагу використовувати листування, бо так швидше і зручніше |
Я розумію що біля магазину не завжди є можливість відповісти на моє запитання в ту ж хвилину або прийняти дзвінок в будь-який час дня і ночі, тому що крім мене біля магазину є ще інші клієнти |
Коли я не можу додзвонитись в магазин - я просто пишу своє питання на Вайбер, електронну пошту або інший контакт компанії, тому що так зручніше і для мене, і для магазину |
Якщо мені щось не зрозуміло або не сподобалося - я сумлінно і ввічливо повідомити про проблему щоб магазин міг її вирішити |
У наші обов'язки входить:
- Прийняти замовлення
- Надати клієнту рахунок для оплати
- Перевірити, надані клієнтом докази оплати
- Відправити клієнту товар
- Відповідати на дзвінки в будь-який час дня і ночі (графік роботи)
Первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару кур'єрською службою, якщо ви виявили, що товар пошкоджений, упаковка розкрита і товару не вистачає, заповніть акт в кур'єрській службі, і поверніть нам товар.
Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий або коробка не герметична, а товару не вистачає, претензії не приймаються.
Умови поширюються на всі товари оплачені на карту так і післяплатою!